Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část I. Vodafone

468x60.png

V tomto článku bych Vám rád řekl své zkušenosti s výše jmenovanými operátory. Pro netrpělivé čtenáře přikládám verdikt rovnou sem. Aktuálně jsem spokojeným uživatelem virtuálního operátora GoMobil. A proč? To se dozvíte v článku níže.

Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil <- klikněte sem
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část II. dementi z O2 >
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část III. GoMobil >

Zkušenosti s Vodafone

Od roku 2000-2010 jsem byl spokojeným uživatelem společnosti Oskar a poté i Vodafone, který Oskara koupil. Po celou dobu vše bylo naprosto v pořádku. Vše chodilo tak, jak mělo. Operátoři byli skvělý a vždy, když jsem potřeboval něco vyřešit – vyšli mi maximálně vstříc. Zlom přišel v roce 2010 když jsem chtěl dotovaný telefon a využít speciální vánoční nabídku. To, co se stalo dál, mě tak naštvalo, že jsem se rozhodl i přes dřívější zkušenosti prostě odejít.

Byl prosinec a mně jako na potvoru odešel telefon. No odešel, omylem jsem ho utopil, takže je vcelku jasné, proč se tak stalo:) A tak jsem se začal poohlížet po nové náhradě za svou stařičkou Nokie E51.
Mimochodem byl to pro běžné používání naprosto skvělý mobil, ale o tom možná někdy příště.

Samozřejmě jsem prvně šel do prodejny Vodafone, že si tedy udělám radost a koupím nový. Do oka mi padl Samsung Galaxy SII a při dotaci a speciální vánoční akci vycházel na pěkných 9.000 Kč, nebo tak nějak. No nebylo co řešit – jenomže jsem se trochu spletl.

Šel jsem tedy na pokladnu, že bych si tu SII vzal a narazil jsem. Paní prodavačka koukla na vyúčtování a sdělila mi, že mi ho bohužel dát nemůže, protože předposlední vyúčtování bylo uhrazeno pozdě a že na dotovaný telefon nemám nárok, protože jsem porušil podmínky.

Jo tehdy jsem si řekl, že jsem vůl a že se to blbě sešlo a ten fakt od ní přijal, ale nesmířil se s ním. Vím z předchozích rozhovorů, že na zákaznické lince mají větší možnosti a tak jsem si tam zavolal s nadějí, že se toto dá nějakým způsobem obejít. Přece jenom toto opatření bylo v mém případě naprosto zbytečné. Zákazníkem jsem byl přes devět let s průměrnou útratou přes 1.000 Kč měsíčně, což činí v součtu přes 100.000 Kč, což si myslím, že je slušný balík a toto pravidlo by se dalo obejít. Jenomže na infolince mi sdělili, že to prostě obejít nejde. Zkusil jsem tedy poslední „fintu” s tím, že telefon opravdu potřebuji a že pokud mi nějakým způsobem nedokáží poradit, jak ho koupit, budu se muset obrátit na jiného operátora a byl jsem smířen s tím, že si od nich budu muset koupit nedotovaný telefon, protože jsem ho fakt potřeboval. Co mi na to ale řekli jsem opravdu nečekal. Bylo mi sděleno, že tímto opatřením se brání před špatnými zákazníky, u kterých nechtějí riskovat nezaplacení dalších faktur. Toto mě začalo trošičku nasírat a tak jsem se tedy ptal, jestli se jim dle mé platební bilance zdá, že jsem zákazník, který neplatí. Na to mi bylo sděleno, že není v jejich kompetenci toto řešit. Chtěl jsem tedy někoho, v čí kompetenci by to bylo – zamítnuto. Ale pořád, ikdyž mě to silně uráželo, jsem to částečně chápal. Přece jenom vina byla na mé straně, ale naprostá neochota na straně jejich. A tak jsem se tedy zeptal posledním dotazem, zda je nějaká možnost, jak telefon získat a odpověď mě tak nasrala, že jsem druhý den šel k O2. Na mou otázku, jak mám tedy získat dotovaný telefon jsem dostal odpověď: „Kupte si novou SIM kartu třeba na někoho známého, jinak to prostě nejde.” Na to jsem musel opravdu reagovat a s údivem jsem se ptal, zda někdo nový je pro ně víc bezpečný, než stávající zákazník, který u nic nechal přes 100k? Odpověď byla jednoznačná: „Jiné řešení není!” Paní jsem tedy se slovy že právě přišli o zákazníka poslal slušně někam a druhý den šel do O2.

Zkušenost a závěrečný verdikt ke společnosti Oskar/Vodafone:

Dřív luxus, od roku 2010 ať si škubnou nohou, protože jejich přístup, ač by díky konkurenci měl být o 100% lepší, je naprosto tristní o čemž jsem se přesvědčil, když jsem 2 roky na to chtěl upravený tarif – míň volání více levnějších dat a bylo mi sděleno, že moje poslední aktivita za poslední 2 roky byla téměř nulová a že toto poskytují pouze aktivním zákazníkům. Odpověď na mou námitku ohledně délky smluv, útraty atd k mému číslu byl opět negativně posouzen a tímto krokem jsem s Vodafone SKONČIL a ani jejich turbointernet na tom nic nezmění. Nebudu platit víc než musím za nulové jednání s tradičními zákazníky.

Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil <- klikněte sem
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část II. dementi z O2 >
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část III. GoMobil >

Doporučuji:
468x60.png

2 komentáře u Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část I. Vodafone

  1. Amigo napsal:

    Zcela souhlasím s tímto hodnocením Oskara/Vodafona. Mám ty samé zkušenosti, ale zatím vše řeším přes retenční oddělení, ale všichni operátoři jsou tak rozmazlení, že právě uvažuju o přechodu k virtuálovi.

    • Nasranek.cz napsal:

      Zdravím Tě Amigo,

      tak bohužel v tom nejsem sám. Je to bída, všichni jsou zvyklí, že se bude platit a platit a jednání v případě problému pokulhává. Jsem stále u toho samého virtuála a prozatím velká spokojenost. Největší zážitek jsem měl s online chat podporou u GoMobilu, kdy jsem se opravdu pobavil a po dlouhé době jsem napsal i e-mail, kde jsem slečnu Renatu moc chválil za perfektní přístup.

      Díky za přečtení

      Nasranek.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>