Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část II. dementi z O2

468x60.png

V tomto článku bych Vám rád řekl své zkušenosti s výše jmenovanými operátory. Pro netrpělivé čtenáře přikládám verdikt rovnou sem. Aktuálně jsem spokojeným uživatelem virtuálního operátora GoMobil. A proč? To se dozvíte v článku níže.

Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil <- klikněte sem
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část I. Vodafone
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část III. GoMobil >

Zkušenosti s 02

Po zklamání jsem se rozloučil s Vodafone a při vybírání nabídek mi nejlépe vyhovovala nabídka O2, kde měli zrovna akci a vše sakumprdum vycházelo na 979 Kč měsíčně a měl jsem tam vše, co jsem potřeboval. (Ne v té době, opravdu nebyl běžně k dostání neomezený tarif).

Skvělý, pročetl jsem letmo smlouvu a pohodička. Začal jsem spokojeně užívat jejich služeb. Musel jsem zřídit i internet pro babičku s dědou a protože bydlí tam, kde lišky dávají dobrou noc, byla na místě možnost jen od O2, protože telefon tam byl zaveden. A zde se projevilo, jak je O2 buď zastaralá firma, nebo v tom horším případě firma plná naprostých idiotů. Na pobočce jsem koupil wifi router – údajně za zvýhodněnou cenu. Nějak jsem neřešil, zda se něco reálně ušetřilo, byla to jednorázová investice a za to, že to bude fungovat mi to stálo. Zeptal jsem při podpisu smlouvy, zda mi jakožto vlastníkovi budou chodit výpisy a informace o výši platby za internet k mému stávajícímu účtu. Vše mi bylo potvrzeno, že to tam přiřadí, že není žádný problém. Domluvili jsme tedy instalaci internetu a domluvili technika na adresu babičky a dědy s tím, že kdyby cokoli ať volají na můj mobil, že to vyřešíme. V den instalace ovšem technik nepřijel a tak jsem tedy začal zjišťovat, co se vlastně stalo. Na infolince mi bylo sděleno, že technik se nedozvonil. Tak jsem se omluvil a znovu zopakoval, že technik měl v případě problémů volat. Paní mi kontrolovala číslo a samozřejmě, že měla blbý číslo. Měla totiž staré číslo, které jsme ovšem na pobočce s prodavačem měnili. No dobrý, tak jsme tedy změnili číslo a naplánovali nový termín instalace o pár dní později. Technik opět nedorazil. Tak už jsem mírně rozčarovaný volal na infolinku, co se stalo a proč technik nedorazil. Bylo mi sděleno, že se technik dostavil, ale že nikdo nebyl doma. Opět jsem se tedy ptal, proč mi nikdo nevolal. Odpověď byla, že volali. Zeptal jsem se tedy na jaké číslo a když mi operátorka sdělila, že na to stejné číslo, které jsme předtím měnili na pobočce a pak i telefonicky, začal jsem být už nasraný. A projel jsem tedy veškeré údaje, aby to už všechno bylo za námi. Během prověřování jsme zjistili, že ve vesnici je shodná adresa akorát bez přídomku E. Takže jsem adresu změnil na tu druhou a vše se zaneslo do systému a naplánoval se už TŘETÍ pokus instalace. V den instalace mi volal technik O2, že je dle něho na místě, ale že nemůže najít zvonek. Tak jsem se ho ptal na polohu a z konverzace vyplynulo, že je o barák pod babiččiným a dědovým. Tak jsem mu řekl ať jde k domu a dal mu popis. Na to mi řekl, že nemůže, protože má nahlášený ten barák, u kterého stál. Řekl jsem mu, že to je soused a ať jde o jeden výš. Omluvil se a řekl, že se to musí řešit přes centrálu. Ukončil jsem hovor a volal na infolinku, jestli si z nás dělají prdel a popsal celou situaci od začátku do konce. Po třetím odvyprávění příběhu jsem byl přepojen na technické oddělení, kde mi bylo sděleno, že technik není třeba, že je linka aktivní a že to můžeme udělat přes telefon. No šíleně jsem se nasral, ne na techniky, ale na ten neschopný zbytek tam. Technik byl suprový, vše vysvětlil a večer byl internet spuštěný. Vše začalo tedy fungovat, jen jsem si tím vyřizováním zkrátil život asi o týden.

Telefon fungoval, internet fungoval, chodilo mi každý měsíc vyúčtování na mobil, někdy abych zaplatil 1.100 Kč někdy 1.300 Kč, prostě částka byla vždy přes litr a měnila se dle využívání služeb. Vždy jsem tedy zaplatil a nekontroloval za co, protože to nebylo nějak extra mimo očekávání. Je fakt, že občas jsem zaplatil po splatnosti, ale zaplatil a žádné omezení nebylo. Za 3 měsíce babičce s dědou přestal fungovat internet, tak jsem volal opět na infolinku, kde mi bylo sděleno, že není už 3 měsíce zaplacený. Tak jsem namítal, že o tom nic nevím, že veškeré vyúčtování k mému jménu mám zaplaceno. Bylo mi sděleno, že nemám zaplacený internet. Tak jsem opět namítal, že jsem platil vše, co mi přišlo do zprávy. A ta kráva debilní místo toho, aby začala zjišťovat, co kde zase posrali, když mi bylo sděleno, že mi to bude chodit zprávou na mě vyjela, že nájemné se musí přece tak platit a že neví čemu se divím. Opět jsem ji zopakoval, že se divím tomu, že když to platím všechno dohromady a že mě všude ujišťují, že mi to bude chodit, abych nemusel dohledávat a že inkaso u mě není možné, protože penězi dost operuji, tak mě tento přístup a tato odpověď šíleně nasrala. Opět! Tak jsem ji řekl, ať si své poučky nechá a laskavě si tam udělají pořádek, že mě už nebaví furt řešit porušování nějakých dohod. Že chci prostě, aby mi chodila celá částka k mému účtu, že ji chci platit a mít klid na důležitější věci. Bylo mi tedy sděleno, že mám zaplatit dloužnou částku 1.200 Kč + 333 Kč penále za odblokování, nebo tak nějak. Chtěl jsem tedy zaplatit kartou, aby to bylo co nejdříve zkrámované a byl jsem překvapený, že O2 tuto možnost nepodporovala. Když jsem se tedy ptal, jak to udělat nejrychleji, když jsem mimo civilizaci. Prý mohu dát bankovní převod a poslat výpis na nějakou idiotskou emailovou adresu a že mi tedy internet zprovozní hned potom. Zeptal jsem jestli si ze mě náhodou nedělá srandu, že firma, která má roční zisk přes miliardu není schopná mít aktivní platbu kartou, na což jsem dostal odpověď, že když nepošlu výpis, tak služba bude aktivní až se jim připíší peníze na účet. S O2babou jsem se tedy rozloučil a byl jsem ujištěn, že už mi to vše bude chodit a tímto bylo vše vyřešeno, nebo se to alespoň zdálo. A že tedy peníze pošlu převodem. Za týden internet pořád nešel, takže jsem opět volal na infolinku, kde jsem poprvé narazil na slušnou operátorku. Vysvětloval jsem ji celou situaci a ona když vše kontrolovala, tak zjistila, že mám přes 1.500 Kč přeplatek na účtu pro mobil a sdělila mi, že je účet pro internet jiný a dala mi všechny údaje. Zaplatil jsem tedy dalších 1.500 Kč na JINÝ ÚČET, aby šel ten posraný internet. Nechápu, jak je tohle doprdele možný a v souvislosti s tím se divím, že nemají účet zvlášť na sms, zvlášť na volání atd. No prostě bomba.

Byl jsem přesvědčen, že se s touto firmou rozloučím. Jenomže ve své neskonalé debilitě jsem si vzpomněl, že jsem se uvázal na dva skvělé roky a díky dalším okolnostem jsem aktuálně neměl k dispozici přes 10.000 Kč za porušení podmínek a odstoupení od smlouvy. No co no, za blbost se platí a tak jsem platil.

V září následujícího roku se dostal i na konec světa k babičce s dědou zprostředkovatel internetu a tak jsem mohl dát této supr společnosti O2 vale. Po zkušenostech jsem si pro sichr zavolal na infolinku a chtěl vědět, zda mám vše zaplaceno. Odpověď byla, že nemám žádné nedoplatky a že by mělo být vše v pořádku.

Čas plynul a začátkem listopadu následujícího roku jsem dostal dopis od partnerské vymahačské firmy, kde jsem měl zaplatit dlužnou částku 1.133 Kč. Tuhle částku jsem už jednou platil za ten debilní internet. Nasranej jsem volal na O2 a chtěl vědět, za co mám tuto částku platit. Operátorka byla trochu zmatená a pořád opakovala, že tam žádný dluh nemám. Tak jsem se ji zeptal, zda by mi mohla vyzjistit, jestli to není za dřívější internet. Nic jsem tam údajně neměl. Takže jsem trval na tom, že chci vědět za co to je a odpovědi se nedočkal. Poslal jsem je k čertu a poslal tuto částku na účet O2, protože jsem byl přesvědčen, že to bylo za internet, jenomže žádné potvrzení jsem neměl. Ale soudit jsem se nechtěl, protože když jsem se snažil naposledy domoci práva, stálo mě to 3 roky života, než jsem dostal zpět to, co jsem měl a výdaje s tím spojené se prostě na tak malé částce nevyplatí.

Za týden mi přišel dopis, kde mě vyzívali k okamžitému zaplacení dlužné částky 1.133 Kč nebo že se to předá exekutorovi. Zavolal jsem tedy na číslo zmíněné podpory této firmy a chtěl vědět, proč jim peníze, které jsem posílal na jejich účet nepřišly. Chlápek na druhé straně byl příjemný jak prdel a když jsem ho tehdy ještě slušně poprosil, zda mi mohl odkontrolovat číslo účtu a variabilní symbol, se slovy, co to na něj zkouším a ať zaplatím se mě snažil odpálkovat. Opět jsem mu zopakoval, že tu částku jsem hradil, že výpis mám a ať to odkontroluje. Sdělil mi, že ho to nezajímá a že pokud neumím platit přes bankovní účet ať zaplatím vše složenkou. Už ostřeji jsem mu řekl, ať si tohle napadání nechá pro sebe a řekne mi číslo účtu, na který se to má poslat a můj variabilní symbol. Na to mi řekl, že už mi to nebude opakovat a co pořád řeším, že když neumím nic posílat, že to není jeho boj a že pak si to vezme exekutor a nebo ať to pošlu složenkou, tak jsem se vytočil jako nikdy a začal na něj ječet do telefonu, že řeším to, že celá ta společnost je absolutně neschopná, že teď platím nějakou píčovinu, o které mi nebyl schopný nikdo říct, za co to je a že když nechci nic řešit a mít klid a zjistit, co se děje, tak mě nějakej čůrák na druhé straně drátu, který by se měl snažit vyjít vstříc, začne poučovat a nedá mi ani jednu informaci, která by k něčemu byla. Na to mi odpověděl, ať laskavě nemluvím sprostě a že neví co vlastně řeším, že to mám zaplatit a že když to neumím, že je přiložená složenka. Poslal jsem ho řádně doprdele a jeden čas poprvé v životě i přemýšlel, že si za ním dojedu a rozbiju mu držku dementovi jednomu.

Začal jsem prohlížet výpis a dohledávat tu částku. Částka se normálně odečetla a poté zase připsala zpátky – dodnes nevím proč.

Takže po těchto zkušenostech Vám upřímně radím: NA O2 se z vysoka vysrat!!! Většína z těch, s kterými jsem mluvil jsou naprosto neinformovaní kokoti bez špetky jednání a ochoty něco řešit. Čest dvěma výjimkám z této společnosti a ti doufám tam už nepracují, protože je tam pro ně škoda.

O2 NEBRAT ani kdybyste měli začít zase posílat jen dopisy a komunikovat morseovkou!!!

Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil <- klikněte sem
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část I. Vodafone
Od Vodafone, přes O2, ke GoMobil – část III. GoMobil >

Doporučuji:
468x60.png

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>